FAQ


Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Op werkdagen voor 14.00 uur besteld, morgen in huis (Nederland)!

Wij streven ernaar kraampakketten snel te leveren en proberen de artikelen binnen één werkdag (na
bestelling) in productie te nemen. Uiteraard krijgt u een e-mail met de status van uw bestelling. Bestellingen naar het buitenland kunnen langer met de post onderweg zijn!

Versturen jullie ook naar het buitenland?
Ja, wij verzenden (ook) naar België. Tijdens het bestelproces kunt u het land van bestemming kiezen. 
Indien uw bestelling naar België verzonden moet worden kiest u voor Belgium. 
De verzendmethode veranderd dan direct in pakketpost met PostNL – BE en de betaalmethode in Bancontact.

Hoe weet ik wat de verzendstatus van mijn bestelling is?
U ontvangt een e-mail wanneer uw bestelling is verzonden. 
Zodra wij de bestelling overgedragen hebben aan PostNL ontvangt u een track en trace code zodat u uw bestelling kunt volgen. 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?
Ja, dit is mogelijk. In het bestelproces kunt u kiezen voor ‘verzending naar een ander adres’ en een
verzendadres opgeven. Het pakket wordt vervolgens naar het gewenste adres verstuurd.

Wat als ik een verkeerd adres heb opgegeven?
Als de bestelling nog niet is verstuurd, kunnen wij het adres voor u wijzigen. Neem dus z.s.m. contact
op via info@mauritsborduur.nl of bel +31 (0)164-671568. 

Wat als ik een verkeerde naam heb opgegeven voor de borduring?
Neem contact met ons op! Indien u direct contact met ons opneemt en wij de bestelling nog niet in
behandeling hebben genomen kunnen wij een wijziging in de naam doorvoeren. Dit geldt echter 
uitsluitend wanneer de artikelen nog niet in productie zijn genomen en dus nog niet zijn voorzien van
een borduring! In alle andere gevallen, en wanneer uzelf nalatig bent geweest in het op tijd
opmerken van bijv. een (spel)fout, bent u hier helaas zelf verantwoordelijk voor en zijn wij niet
aansprakelijk.    

Zijn de prijzen inclusief BTW?
Ja, alle prijzen die vermeld staan op deze webshop zijn inclusief 21% BTW.

Hoe wissel ik een kortingsbon in?
Indien u een kortingsbon heeft kunt u deze invoeren op de eerste pagina tijdens het bestelproces,
nadat u de verzend- en betaalmethode heeft gekozen.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
U kunt uw bestelling veilig, snel en makkelijk betalen met iDEAL of Bancontact.
De volgende banken zijn hierbij aangesloten: ABN Amro Bank, ASN Bank, ING, Rabobank, SNS Bank,
RegioBank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers en Knab.

- Betalen met iDEAL en Bancontact is altijd gratis.
- U betaalt via uw eigen bank, dus veilig en vertrouwd.
- Uw betaling wordt meteen verwerkt en is zichtbaar in uw bankoverzicht.

Kan ik een bestelling retourneren?
Nee helaas, alle gepersonaliseerde artikelen die geleverd worden zijn uitgesloten van het herroepingsrecht en worden niet geaccepteerd als retour.
In de algemene voorwaarden leest u hier meer over (artikel 7. herroepingsrecht).

Staat uw vraag hier niet bij? 
U kunt ons bereiken via de live chat, telefonisch of per e-mail.

Maurits Borduur Service
O.l.vr. ter duinenlaan 8
4641 HE Ossendrecht

Tel: +31 (0)164 671568
Mobiel: +31 (0)6 28810980
E-mail: info@mauritsborduur.nl

Kvk: 20077362
BTW nr: NL818044974B01
kraampakket-online.nl betalen en verzenden
.